Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1. 3. 2017 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy Sepän Galleriassa valmistettuja käsityötuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotteitamme on mahdollista tilata haluamallasi nimellä/tekstillä/logolla.  Kun haluat tuotteeseen nimen/logon olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, sähköpostilla tai puhelimitse. Mikäli teksi/logo on mielestämme epäsopiva pidätämme oikeuden purkaa tilaus.

Maksaminen ja maksutavat

Käytössäsi on Checkoutin maksunvälityspalvelu joka välittää maksun kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Asiakas hyväksyy maksutavan ehdot käyttämällä kyseistä maksutapaa (https://checkout.fi/verkkokauppiaalle/maksuehdot/).   Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Sepän Gallerian verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys sähköpostitse asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

sepangalleria@sepan-galleria.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Varastoissa olevien tuotteiden toimitusaika on 3-7 arkipäivää.

Mikäli tuotetta ei ole varastossa toimitusaika on 7-20 arkipäivää.

Tilaustuotteilla toimitusaika on 7-20 arkipäivää.

Tarkan toimitusajan kysely sähköpostitse: sepangalleria@sepan-galleria.fi

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tuotteillamme on 14 pvä vaihto-/palautusoikeus. Palautus/ vaihto on ilmoitettava 14 päivän kuluessa paketin vastaanotosta.

Nimellä tai haluamalla tekstillä tilatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta ellei tuote ole rikkinäinen tai virheellinen.

Sepän Galleria ei korvaa palautuksesta aiheutuvia kuluja.

Maksun palautamme tilille kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet.

Palautusilmoituksen voi tehdä sähköpostitse : sepangalleria@sepan-galleria.fi

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.